Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E4, E6; API CF; MB 228. 5; MB 228. 51; MAN M 3477, M 3277 pentru CRT (TM); RVI RXD
NORMA A.C.E.A
Clasa E- pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2- schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3- performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4- schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 si care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx), insa recomandarile constructorilor de motoare pot varia, in aceste conditii fiind util si necesar sa se consulte manualul autovehiculului.
E5- indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6- uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 .
Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx).
Nivelul de calitate E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf (max 50ppm).
E7- Ulei stabil ce isi pastreaza proprietatile, asigura protectie impotriva uzurii si murdaririi pistoanelor, asigura lustruirea cornetelor cilindrice si inlaturarea cenusei. Asigura o buna protectie impotriva uzurii normale si impotriva resturilor ce se acumuleaza in turbocompresor, elimina funinginea si asigura stabilitatea unsorii. Este recomandat la motoarele diesel cu cerinte de emisie a gazelor Euro1, Euro2, Euro3 si Euro4. Este deasemenea recomandat pentru motoare ce nu au filtre de particule, au sisteme de recirculare a gazelor de emisie (EGR) si echipate cu system SCR NOx de reducere a noxelor.
Normele producatorului MAN sunt:
MAN 270 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN 271 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN M 3275 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MAN M 3277 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 80.000 km. Noua generatie TG-A cu computer de bord intervale mai lungi de schimb.
MAN M 3477 Ulei de inalta performanta, superior normei M3277, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN M 3575 - Ulei de inalta performanta, superior normei M3275, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN 3271-1 Ulei pentru motoare cu gas (Butan, Propan, Metan, GPL)
Mercedes-Benz are norme proprii, bazate pe specificatiile API- und ACEA, dar care indeplinesc si cerintele constructorului.
MB 226.0 Ulei pentru motoare Diesel fara supraalimentare.
MB 226.9 Ulei pentru motoare cu gas metan (CNG).
MB 227.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MB 227.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare..
MB 228.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km. Aceeasi performanta ca MB 228.1
MB 228.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km.
MB 228.2 Ulei monograd SHPD (Super-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel cu supraalimentare. Aceeasi performanta ca MB 228.3
MB 228.3 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MB 228.5 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 45.000 km in classa usoara si pina la 100.000 km (cu filtru suplimentar) sau 160.000 km cu indicator service(Assistsystem).
MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 .
Legenda
SAPS - Cenusa sulfatica. Fosfor.Sulf
DPF - Filtru de particule aflate in suspensie in gaz pentru motoare diesel
TWC - Catalizator pe 3 cai
HTHS - Viscozitate la temperatura inalta
EGR - Recircularea gazelor de emisie
Aplicatii
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este dezvoltat pentru cele mai noi motoare diesel de drum si potrivit pentru motoarele diesel existente datorita compatibilitatii sale inverse.
Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat), TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF).
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 permite acoperirea unei flote de mărci mixte, cu un singur produs.
Performante
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este formulat cu o stabilitate excelentă la forfecare, menținându-și astfel vâscozitatea în contactele foarte solicitate și o protecție puternică a motorului în condiții severe.
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 are o stabilitate îmbunătățită la oxidare care perturbă reacțiile de oxidare, previne formarea nămolului dăunător și protejează motoarele mai fierbinți.
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este conceput pentru a controla aerarea, limitand formarea de bule de aer in lubrifianti pentru o eficienta mai buna a motorului.
Aditivii excepționali de detergent, dispersant și anti-uzură mențin cele mai sensibile părți ale motorului curate și permit controlul eficient al funinginei, nămolului și depunerilor pe piston.
Fisa tehnica Rubia Optima
APLICATII
• Recomandat in mod particular pentru lubrifierea motoarelor Diesel din ultima generatie,
fabricate de producatorii europeni.
• Ulei pe baza de tehnologie de sinteza de noua generatie utilizat pentru toate tipurile de
motoare Diesel cu aspiratie naturala sau supraalimentate, care echipeaza
echipamente industriale.
• Deserveste cele mai severe aplicatii (motoare EURO3 si generatii anterioare).
• Recomandat in utilizare tuturor motoarelor EURO 4/5 cu exceptia motoarelor MAN si
DAF.
SPECIFICATII
ACEA E4 / E5 / E 7
API CF
Aprobari ale producatorilor de echipamente de origine:
MERCEDES MB pg 228.5
MAN M 3277
VOLVO VDS-3
RENAULT TRUCKS RXD / RLD-2
SCANIA LDF-2/LDF-3
MTU OIL TYPE 3
IVECO
AVANTAJE
• Recomandat de toti constructorii europeni pentru perioadele mari de schimb, care reduc
semnificativ timpul de stationare ale vehiculelor.
• Pornire usoara la temperaturi scazute
• Proprietati exceptionale de protectie antiuzura si detergenta.
• Excelenta stabilitate in functionare.
• Excelente proprietati dispersante, anti-oxidante si anti-corozive.
• Excelente performante datorate uleiului de baza si a pachetului de aditivi.
Fisa tehnica Total Rubia TIR 8600
INLOCUIESTE RUBIA TIR 8900 10W40 !!
Aplicatii
Rubia Optima 3100 10W-40 este un lubrifiant cu tehnologie sintetică, potrivit în mod special pentru utilizarea în aplicații diesel pe drumuri grele. Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat), Rubia Optima 3100 10W-40 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF).
Acest lubrifiant de înaltă performanță este aprobat de Volvo pentru cea mai recentă generație de motoare Euro 6 cu intervale lungi de scurgere a uleiului definite de producător. De asemenea, este recomandat pentru mai mulți producători, precum IVECO pentru modelele de motoare Euro 5 (și anterioare).
Rubia Optima 3100 10W-40 permite acoperirea unui parc de motoare de mărci mixte (producători americani și europeni) cu un număr minim de produse.
Fisa tehnica Rubia Optima 3100
Aplicatii
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 este un lubrifiant cu tehnologie sintetică, potrivit în special pentru utilizarea în aplicații diesel grele pe drumuri. Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat),
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare precum filtrele de particule diesel (DPF).
Performante
Tehnologia sa FUEL ECONOMY ajută la economisirea de combustibil cu 1% în medie, în comparație cu un lubrifiant de referință de gradul 40. Această valoare poate ajunge la 3% dacă este utilizată în combinație cu lubrifianți de transmisie FUEL ECONOMY.
Proprietățile remarcabile de detergent, antioxidant și anticoroziune ajută la atingerea intervalelor extinse de scurgere a uleiului, definite de MAN și Mercedes-Benz pentru a reduce costurile de întreținere.
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 prezintă un nivel ridicat de T.B.N (9,5 mgKOH/g) pentru a neutraliza compușii acizi și a preveni coroziunea.
Aditivii excelenti de detergent, dispersant și anti-uzură mențin cele mai sensibile părți ale motorului curate
Fisa tehnica Rubia Optima
Specificatii / Aprobari si recomandari:
Cat ECF-2,
API CI-4/CH-4/SL,
ACEA E7, API CG-4/CF-4/CF, ACEA A2,
VOLVO VDS-3, Mack EO-M Plus, MAN M 3275-1 MB 228 3 ,
Cummins CES 20077/20076, Renaul Trucks RLD.
Ford-Motorcraft A5 5W-30 este un ulei cu tehnologie avansată, complet sintetic, pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Aplicatii:
Ford-Motorcraft A5 5W-30 este recomandat pentru motoarele Ford pe benzină și diesel ale autoturismelor.
Vă rugăm să verificați manualul vehiculului pentru recomandarea mașinii dvs.
Ford-Motorcraft A5 5W-30 oferă:
Protecție ridicată pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Proprietăți foarte bune de pornire la rece la temperaturi scăzute și alimentare rapidă cu ulei în special în timpul pornirilor la rece, asigurând o mai bună lubrifiere a componentelor motorului și o uzură mai redusă la pornirea la rece.
SPECIFICATII SI APROBARI
ACEA A1/B1, A5/B5
API SM/CF
ILSAC GF-4
Meets Ford WSS-M2C913-A; WSS-M2C913-B; WSS-M2C913-C; WSS-M2C913- D
Aplicatii
Rubia Works 4000 10W-40 este potrivit in special pentru motoarele folosite in activitati Off-Road (cariere, constructii, minerit, cai ferate...) care solicita nivelul API CK-4 sau CJ-4.
Datorită numeroaselor sale aprobări, poate fi utilizat și în motoarele de camioane „On-road”. Acest lubrifiant rezistă orelor de lucru foarte lungi în condiții severe și sarcină mare, cu praf și căldură.
Rubia Works 4000 10W-40 este recomandat pentru motoarele echipate cu sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care respectă standardul EURO Stage V (sau US EPA Tier 4F) și, pentru On-Road, EURO 6, precum și standardele anterioare.
Rubia Works 4000 10W-40 este potrivită în special pentru motoarele americane, europene și japoneze.
Performante
Rubia Works 4000 10W-40 prezintă o stabilitate termică excelentă, asigurând o lubrifiere eficientă a pieselor fierbinți ale motorului în perioadele de lucru severe și lungi.
Rubia Works 4000 10W-40 a fost întărit în special în stabilitatea viscozității la forfecare și rezistență la oxidare (mult mai mare decât simplu API CK-4), oferind posibilitatea utilizatorului final de a atinge sau depăși intervalul maxim de scurgere recomandat de producător, chiar și sub condiții severe de lucru cu combustibil de proastă calitate sau cu combustibil Bio-diesel.
Fisa tehnica Rubia Works
Aplicatii
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este un lubrifiant complet sintetic de nouă generație bazat pe cea mai recentă specificație API CK-4. Este potrivit pentru majoritatea producătorilor internaționali de motoare de camioane și autobuze, inclusiv toți europeni
Aplicații Euro 6 (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF). De asemenea, este compatibil cu anumite motoare pe gaz.
Cu tehnologia sa „low-SAPS” (Low Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur), Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este adaptat special la ultima generație de motoare diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF) .
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este potrivită în special pentru vehiculele IVECO Euro 6 cu intervale extinse de scurgere a uleiului, așa cum sunt definite de producător și are aprobările MAN M 3677 și Scania LDF-4, potrivite pentru motoarele lor Euro 6.
Performante
Tehnologia sa FUEL ECONOMY ajută la economisirea a 1 combustibil în medie, în comparație cu un lubrifiant de referință SAE 40. Această valoare poate ajunge la 3 dacă este utilizată în combinație cu lubrifianți de transmisie FUEL ECONOMY.
Rubia Optima 3500 FE 5 W 30 prezintă o stabilitate termică excepțională, permite o pornire mai ușoară la rece și ajută la atingerea intervalelor extinse de scurgere a uleiului.
Formularea avansată cu SAPS scăzut a Rubia Optima 3500 FE 5 W 30 ajută la prevenirea înfundării filtrului de particule diesel (și extinde durabilitatea sistemului de post-tratare.
Fisa tehnica Rubia Optima
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord